Nastavak proljetnog tkanja

Nakon dugo vremena, evo slike tkanja koje sam započela još pretprošli vikend kad smo se jako namučili staviti osnovu jer je: - dvobojna - tanka - i da to ovo dvoje bila dovoljna komplikacija, ja sam dodatno odlučila ne stavljati dvostruku nit u osnovu, nego jednostruku.
Rezultat snovanja je
da je kombinacija dvije boje, i jedne po jedne niti, trajala puno duže nego što sam planirala, ali uspjelo je. Nakon toga sam započela, otkrila tri male greške u osnovi, i prvih desetak centimetara tkanja odrezala, da bi ponovo danas krenula raditi.
Ne moram vam uopće pisati o tome kako je mustra komplicirana, mislim da slike dovoljno govore. Primijetila sam ju u jednom od prošlih brojeva mog tkalačkog magazina, i odlučila probati. Umjesto da se primim nečeg proljetnog i laganog, nups.....
Slika desno je predložak po kojem tkam, ili kako ih ja zovem - note.
I za kraj, slike moje vikend vaze koja me podsjetila na priču o polju tulipana.
Dakle, tulipane berem sama na polju kojim prolazim svaki dan na posao i natrag. Upola i više je jeftinije nego u cvjećarni, novac ide direktno vlasnicima što mi je uvijek draže ostaviti i razveseliti lokalne ljude, nego za kojekakve nabildane i modificirane tulipane koji su zeleni ubrani i dva dana proveli u hladnjači na putu iz Holandije.
Dakle, vlasnici polja odlučili su prestati se mučiti sa sadnjom krumpira, kukuruza, pšenice, i posadili tri duuugačke gredice tulipana. Kad dođe proljeće i cvijeće procvate, ljudi objese znakove da je slob
odno sam brati cvijeće, stavili ogromne starinske kante za mlijeko i iznad njih objesili cjenik. Ja obično četvrtkom stanem i naberem mojih deset tulipana, jedan dobijem za badava, ubacim novce u kantu i gledam prekrasno cvijeće narednih pet, šest dana. Vlasnici sretni jer ne moraju misliti o branju, hodanju po tržnicama i cvjećarnicama, nego samo navečer odu do kantice, isprazne novce i čekaju novi dan. Na žalost, uvijek se nađe ljudi koji koriste priliku, pa je tako ovaj četvrtak na posjedu osvanulo nekoliko poruka po stupovima kako su instalirali video nadzor (u što osobno ne vjerujem), ali se toplo nadam da će vlasnicima pomoći da se riješe uljeza koji dođu i pokradu cvijeće.
Ugodan novi radni tjedan!

Comments

Anonymous said…
Mogu si samo misliti koliko ti je vremena trebalo da ovo zasnuješ, ali isplatilo ti se je, jer je rezultat prekrasan.
Anonymous said…
Prekrasno izgleda to tkanje, mustra mi se čini kompliciranom, nisam do sada tako nešto vidjela.
I tulipani su prekrasni, kao i priča o njihovoj berbi.
bensedin art said…
Svaka čast! Bogami treba ti puno vremena i pažnje da to privedeš kraju. Rekla bih da imaš razboj sa 8 listova? Živo me zanima šta će od toga biti. Tanja

Popular posts