Lijenost ili nešto drugo? / Laziness or what?

Najnoviji Unitasov pamučni konac za tkanje koji sam nedavno nabavila izgledao mi je nešto čvršći kad sam ga kupovala, no kad sam krenula planirati slijedeće tkanje, učinio mi se malo pretanak za osnovu. Ne toliko tanak, koliko je djelovao krhko i bilo ga je lako rukom prekinuti. Zato sam odlučila napraviti malu probu da vidim da li će izdržati ili će biti problema. Na kraju moram reći da je sve prošlo super, nigdje ništa nije puklo u malom probnom komadu od kojih 30cm. Kad god se sjetim napraviti takav mali uzornik, uvijek mi dobro dođe. Prvo što vidim kako se ponaša koji materijal, kako izgledaju različiti uzorci, kako se skuplja i širi pri pranju i sva druga moguća pitanja.
Na kraju se uvijek pitam i ljutim sama na sebe zašto to uvijek ne napravim, ali......


The cotton yarn I recently purchased had been looking stronger when I was buying it, but once I decided to start warping the loom, I was a bit discouraged and felt it is too thin and vulnerable and would not really hold well. It was not even that thin, it was just breaking easily when I would pull it and this is why I decided to make a sample and see whether I should expect problems. Finally, I must say that everything worked out well, the warp held perfectly in my little 30cm sampler. 
Every time I do decide to make a sampler, I am really happy about it, as it helps me see how would the pattern work out, how are the different yarns behaving, how much does it shrink at washing and any other question I would be having without making it. Not sure why don't I make the samples more often......

Comments

Anonymous said…
Very nice to see that someone I don´t know at all has been weaving almost the same setup as I did at almost the same time.
Anonymous said…
radim izložbu o nitima, pa ako imate volje napisati nešto ili ispričati o svojim dojmovima sa tkanjem..., stavila bih to na izložbu, blog vam je super
luna

Popular posts