Lijepo ali nesretno tkanje....

Ponekad se stvarno razljutim sama na sebe. Prije nego što sam odabrala osnovu i potku, razmišljala sam dugo da li je to dobar izbor ili nije.
Znajući da će se prije ili kasnije desiti problem, odlučila sam se za kompliciranu opciju.

Dobro smo se nasjedili dok smo stavili osnovu na veliki tkalački stan jer sam koristila gusto brdo i snovala sam jednostruke niti. Plan mi je bio staviti konoplju koja se već dugo vremena vuče po kutiji u osnovu, a u potku pamuk kremaste boje (Matko, Dalmatinka Sinj). Da je bilo obratno, ne bi morala pisati ovu priču, ali pošto je izbor bio upravo ovakav, već nakon 20-30cm tkanja se osnova počela cufati i praviti problema. Par niti osnove je puklo i jednostavno se ocufalo, no ja sam nastavila dalje, malo to privezala i popravila i otkala slijedećih deset centimetara.
Sinoć sam nastavila dalje, i problemi su se nastavili, zapravo još gore zato što je puklo prvih nekoliko niti sa lijeve strane tkanja. Na kraju sam sve ostavila da razmislim kako dalje. Odabrala sam lijepu mustru-vez, na kojem se prekrasno vidi kontrast kremaste i zelenkaste boje i sad mi je žao to skidati, rezati i uništiti cijelu osnovu. Morati ću sve ponovo prevezati i smisliti neko novo rješenje. Na slikama vidite kako je sve izgledalo. Zašto bi bilo jednostavno, kad može komplicirano.

Comments

heklica said…
Stvarno prelepo izgleda, baš mi je žao što ne ide :(
Renesansa said…
Ako ti je za utehu(a mislim da nije)i ja sam imala slicnih iskustava a i vecina tkalja koje znam.Samo one koje se strogo drze sema u kojima pise koja se boja prediva stavlja u osnovu kojim redom,koje predivo,debljina prediva,gustina brda... i koje predivo ide u potku(opet sa svim podacima)nisu imale ovakve dozivljaje.Lan,kudelja ,konoplja ili kako je vec gde zovu je jako lepa i veliki je izazov ali se stvarno kida i taman kad nastavis jednu pokidanu nit,pukne druga...STRASNO!! Meni su rekli da stavljam nit lana sa pamukom zajedno ali ako pukne lan on opet napravi haos .Zato ili treba pronaci dobro obradjen lan(kudelju) ili je stavljati samo u potku(nije isti efekat) ili raditi manje sirine da se manje nerviras!Nije bas uteha ali ...
Puno pozdrava od koleginice Lahese

Popular posts