Bangkok 2

Dakle, evo mene natrag u Europi sa nastavkom priče i nekoliko sličica da vam približim priču.
Nisam sigurna da ovako nešto kao na lijevoj ili desnoj slici mogu napraviti na bilo kojem od mojih tkalačkih stanova, ali kad sam vam već u prvom nastavku ispričala priču o kupusu i kondomu, moram ju i završiti. U međuvremenu sam pročitala otkud restoranu ime, i saznala da kad je fondacija o
snovana 1974. godine, ideja je bila da se pomogne planiranje obitelji, i zbog toga je bilo važno da se kojekakva kontracepcijska sredstva približe stanovništvu, i da ih bude tako jednostavno nabaviti kao i kupovati povrće. I tako je u priču i ime restorana došao kupus.

Nakon četiri dana sastančenja, i sjedenja u klimatiziranoj konferencijskoj sobi, te spavanja u klimatiziranoj hotelskoj sobi u kojoj se prozor nije mogao otvoriti, odlučila sam si uzeti slobodno popodne prije polaska na aerodrom navečer oko 20h, i ipak pogledati makar jednu od znamenitosti Bangkoka. Na brzinu sam pojela ručak, spakirala kofer, platila hotel i sjela u taksi.

Pravac – Grand Royal Palace. Vožnja taksijem po Bangkoku je iskustvo za sebe, jer vozač vjerojatno ne govori engleski (osim što zna reći – traffic, traffic, big traffic), i umjesto da vozi nekim ulicama sa manje gužve, oni obično odaberu najprometniju prometnicu kako bi mi usput objasnio koji je koji dio grada što mi vrlo malo znači kad isto večer putujem natrag u Europu. Put nas je odveo posred Chinatown-a. Gužva od ljudi, dućama, biciklista, motorista, autobusa, prodavača, ma nema čega nema. Usput smo naravno prošli kroz priču otkud sam i da li smo i mi budisti. Istovremeno je ispred njega bilo četiri ili pet figurica Bude, što me uvijek vrati nekoliko godina unatrag kad smo jedva preživjeli vožnju od Kathmandua do Pokhare sa taksistom koji je preko pola stakla imao naljepnicu Sai Babe koja je rekla – Why fear when I am here? (Zašto se bojite dok sam ja ovdje?). Nakon skoro sat vremena sretno sam stigla do Grand Royal Palace. Palača ne samo da je Royal i Grand, nego je cijeli kompleks nešto veličanstveno. Na brzinu dijelim sa vama nekoliko sličica, dok ostatak možete naći na stranici: http://picasaweb.google.com/ogjigas/03_Bangkok, jer se večeras opet pakiram na put jer sutra ujutro letim samo po Europi na tri dana nekakvog tečaja pokraj Nijmegena u Holandiji. Mali digitalni aparat je već na dnu torbe, pa ako bude vremena za bilo kakvo razgledavanje u gužvastom planu naredna tri dana, slike i priča slijede.

Apologies for not having the first part of the story in English. In the meantime and while you have not been hearing from me, I was busy travelling. Unfortunately not for pleasure. Every week somewhere else, and last week, I happened to be going for a 4 day meeting to Bangkok. I have at first misread the meeting agenda thinking that I would have one free day to see some of the Bangkok sights out of which I chose the river with its famous boats and people selling vegetables, then one of the bigger Budhist temples, and the Grand Royal Palace. Since the trip to Bangkok would not be complete without a visit to the Palace, I have decided to do everything possible to see it. Took the last afternoon off, cought the first legal taxi and had a fun drive through the Chinatown and some lesser known areas of Bangkok to arrive at the Palace. Both Royal and Grand, it is a stunning complex, something truly breathtaking. If you are interested to see more photos, you can find them at: http://picasaweb.google.com/ogjigas/03_Bangkok

Comments

Anonymous said…
OOOO, Olinka, pa ja sam skoro zelena od zavisti, najprije Bangkok, a sada Nizozemska ... i to baš sada kad već cvijeće cvjeta! Uživaj i nadam se da ćeš naći koji slobodni trenutak za obilazak Nizozemske.
Sretan i blagoslovljen Uskrs želim tebi i tvojoj obitelji.
When I first visit Bangkok I found that I can see Temples everywhere, especially during the tour of the Chao Phraya River. I've saw the real lifes of people living on both sides of the river, It's a heart warming experience for me. One things to remember: when visiting temples, show respect to the Buddha, and the monks. Take off your shoes before entering into the hall and don't wear shorts or tank tops in temples.